Selasa, 1 Februari 2011

kuala lumpur, kita kn bertemu

teruja plk nak pegi kl aku ni...loni dok pikir nk dptkan gps. takut sesat. padahal kt hphone aku dah ada google map. tadi aku try test...habis duit aku 6 inggit. kalau tahu aku register broadband rm5 sehari. tapi aku dah plan nk pinjam gps dgn ma zaidi...bukan apa sene sikit nak cari kt mana2 tempat nak pegi.

plan aku...
selasa..aku mula bertolak ke KL melalui kuala lipis...dijangka sampai ptg. cari muzium tm dulu..baru cari tempat nak bermalam, hotel kt skitar2 tu. rehat2..malam tu hajat nak gi umah pok cik sid..gi mid valley,

rabu...majlis bermula pkl 12. tapi aku kena ada situ pkl 11.45 lagi...dijangka habis pkl 2ptg. lamanya...ntah lah majlis apa sampai lama gitu mo lalu...sekali dgn lunch kot. habis situ nak gi la jalan2 kt klcc..menara kl...putrajaya.

khamis...nak balik ke nak gi shah alam umah pok nik sham..mak dik da..mok cik tie...nanti bincang balik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan