Selasa, 1 Februari 2011

mrcom - desktop pc

tadi ustaz zahari ada call aku mengatakan set pc utk en amran kt pkd tumpat sudah diluluskan dan aku boleh bekalkan set pc tu bila2 masa.

aku dah booking dgn napi...cpu acer...lcd monitor dan printer 3in1 spt mana dlm sebutharga yg aku fax pd en amran awal januari baru2 ni.

plan aku nak gi ambik barang2 hr jumaat ni..balik install apa yg patut terutamanya kis 2011. kemudian ahd tu aku gi dgn keta...pkl 12 tghari aku gerak la ke pkd tumpat. tempat yg belum pernah aku pegi. en amran kata lpas landasan ketapi...dekat la tu...

syukur lah ada jugak rezeki aku anak bini....berniaga macam ni lah. adat doh. ada time untung..ada time rugi...ada time x dapat apa2. tapi setakat hari ni..kedai aku masih lagi berjalan mcm biasa dan blh dikatakan setiap hari ada pelanggan yg datang. paling tidak pun datang topup dan photostat...

tadi gi ambik duit dgn dr azura husin utk kis2011 3 user...rm120. sbharga printer heavy duty dah send email pd kak tie...quo 8gb pdriver 5biji utk pn maryami kt stor...rm47/unit...cc rahim mtk list harga notebook. nak beli utk anak dia.

blh dikatakan rezeki itu ada sokmo setiap bulan...syukur lah pd Ilahi kerana memudahkan segalanya..amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan