Khamis, 4 Oktober 2012

Papago Z1

03 Okt 2012

Tempat kejadian : KB Mall

sudah banyak kali rasanya aku servey gps kat kedai komputer brnama welcom pc di tk2 kb mall tu..hari ni kira meme decide nak beli...semalam pun banyak blog aku baca pasal gps bernama Papago Z1 ni...hrga dicadangkan RM488...so dgn hati yg tenang lapang dada...

beli gps ni dgn harga yang tertera..



dapat free satu tempat letak papago kat dashboard...sene sikit anak aku nk tgk kartoon kt belakang...

papago yg baru beli aku simpan dlm beg..sene bawak...menaiki lif menuju ke basement utk segmen seterusnya iaitu membeli notebook utk en farid kat monaliza..

sedang menunggu staff dia settlekan nbook tu..aku trpandanglah pamplet iklan Papago Z1 yg sebijik sama mcm aku beli...tapi yg lainnya harga RM451.00....lebih murah RM31 dari yg aku beli kat tkt 2..cuma rasanya x de free gift yg bernilai RM59.90 tu...emmmm...kira murah yg aku beli lagi ...

ok...

balik rumah aku mula menukar format video dan movie ke format avi...mpg...mp3..krn ini aje yg papago ni blh baca...

dan i'm try....ok lah sangat....

x try lagi utk bahagian peta...

esok 05 okt 2012...planning nak gi cameron highland....nanti yg cerita gps and cameron.... 

*******************************************************************************

07.10.2012 - aHAD

now kat bilik en foizi sambil tunggu meeting habis kt sajian, aku lepak kat sini je dulu...en foizi pegi kat renaissence..ada taklimat kat situ...sedang install office 2010 kt pc dia ni...sambil tunggu semuanya settle..aku nak citer lah pasal GPS aku..memandangkan bahagian ini hanya utk GPS..aku citer bab ni lah..hal2 lain kena tengok kat kolum 'cameron'...

sepanjang ke cameron cuti weekend baru ni...pasal gps berjalan lancar..

.peta tunjuk arah jalan menarik..senang cari...taip je...
.touch screen tdk mengecewakan..touch je terus gerak...
.lock satelit pun cepat...x de lah lembap sangat mcm aku baca dlm web hari tu...
.hati meme kata x menyesal lah beli yg ni...
.movie pulak banyak jgk sempat aku kecilkan dan masuk dlm tu..tapi semuanya anak aku dah selalu tengok kt pc..dia dh muak tgk citer2 yg aku dah masukkan...
.music - blh dengar dgn jelas cuma FM setting x de utk nak sychronize dgn audio keta...
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan