Khamis, 4 Oktober 2012

Windows 8

04 Okt 2012

masuk hari ini sudah 5 hari aku dlm proses belajar menggunakan windows 8. version yg aku try ni ialah yang profesional...

key win ambik dgn mat gie...dia pakar rujuk aku dlm bab crack..dan hackers ni...

utk windows 8 ni...crack semua x menjadi..lepas install...slmgr kat command prompt...dapatkan activation kod...calling microsoft kat UK menggunakan skype..x brcakap dgn minah salleh pun...cakap dgn mesin microsoft...nasib baik lepas...

so, windows 8 pro aku dah activate...


pertama kali nk guna..emmm blh tahan peningnya...tapi sebagai orang it aku kena mula belajar dah..nanti naik tahun depan mesti semua akan beralih ke window 8 sikit demi sedikit...

yg aku suka dgn windows 8 ini ialah...startup ke window kejap je...dlm 9saat semua paparan windows dah keluar...nk bukak program apa2 pun cepat...aku try kat cpu dual core...ram 2Gb ddr2....kira lancar lah...

dari segi paparan...menarik....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan