Khamis, 27 Januari 2011

printer heavy duty

beberapa hari lepas kak tie aset ada call aku surh hantar sebutharga printer heavy duty utk kaunter pentadbiran..memang pun kt situ heavy sikit penggunaannya.

aku tanya 2 buah kedai...dia orang suggest LBP3050...harga standard RM400. aku tgk kat web site...LBP6000 ok jgk kot...harga RM500 lebih sikit. aku prepair yg ni la....send email sharga tu.

kt kedai aku, aku guna buble jet canon (BJC) je...MP198. blh tahan jgk kelasakkannya. blh dikatakan hari2 ada orang print dan photostat...setakat ni ok lah...aku beli pd 25 Mac 2010 kat monaliza....btl lah kata aku, barang it or elektronik ni atas rezeki sbenarnya...


tapi printer ni aku dah modify sendiri..guna ink kat luar. jadi aku x payah la nak tukar cartridge dia...dah ada tank kat luar...nampak nak habis inknya aku beli yg refill dan tuang dlm tu....RM10 sebotol..blh 2x kali refill...tapi memang nak modify printer ni byk kesabarannya....stakat ni dah 2 biji printer aku modify tank kt luar ni...so far so good....RM100 tank + upah RM50.... ini cth tank luarnya...cth je ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan