Sabtu, 17 Disember 2011

JKN nak tarik FT

sejak dua menjak ini isu jkn nak tarik ft ke sana muncul kembali. ntah lah dari mana punca timbul pulak isu ini. dulu dah timbul tapi senyap gitu jah..kini nampak mcm nak sangat. dato' pengarah call aku sendiri kt umah memberitahu hal ini. tapi yg rasa kong sangat ialah bos pegi kt bilik dato' sorang. adus, blh percaya ke bos nk defend ft17 mcm aku dan member aku ni. adus, rasa mcm samar2 aje peluang utk tidak ke sana. minggu ni senyap tipah. x tahu status lagu mana. may be duk sibuk pasal sbpa kot...tapi aku  x sedap hati lah. katakan lah aku yg kena gi sana..yg penatnya member aku sorang lagi. tahu tahu staff kt sini ada 9 orang tapi kuli 2 orang je. yg duk ke hulu dan ke hilir selesaikan aduan setiap hari 2 orang ni je....7 lagi kadang2 ada mbantu. (tq lah).

adoi...x profesional lah orang atasan ni...x cukup staff sana. mai ambik2 je....kita kt sini pun x cukup2 orangnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan