Isnin, 26 Disember 2011

Test drive Exora Bold

sekali lagi proton upgrade proton mpvnya ini iaitu Exora Bold, masih dgn cc yg sama iaitu 1.6L tapi HP ditingkatkan daripada 125hp kepada 138hp. rasa begitu teruja utk nak test kereta ini trjawab pd 20 Dis 2011 aku gi test drive keta ni bersama dgn rakan sepejabat aku..pptm2. enjin dipasang turbo dan intercooler..dan beberapa aksesori tambahan. dgn gear CVT 6 Speed membuatkan tidak rasa langsung pergerakan gear. enjin kurang mengaum, tekan aje pedal minyak terasa momentum kereta kedepan.

25 Dis 2011
Sekali lagi aku gi kat Harima utk test drive kali ini bersama dgn ayang dan isteri aku...kali ni lebih jauh sikit test drive. kali ini aku try potong keta di saat kereta hadapan meluncu laju ke hadapan. sungguh tidak mengecewakan enjin 138hp ini. planning nak beli jgk, tapi kena trade-in dgn Waja ini lah. bkn x sayang pd waja ni tapi dgn anak yg semakin mbesar. aku perlukan kereta mpv utk kegunaan yg lebih luas.

tapi tengok keadaan lah....ada rezeki gak kira jadi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan