Isnin, 7 Mac 2011

Bujang

7.3.2011

Minggu ini aku hidup membujang selama 1minggu. lamanya rasa nk tunggu 1 minggu. kalau time berbaik2 gini, tiba2 dok jauh. terasa satu kehilangan yg amat sangat. terasa rumah ini kosong...tidak apa2 yg istimewa. Na aku balik umah mak dia, kerana nak siapkan barangan hantaran ajik yg akn melangsungkn perkahwinan pd 12.03.2011 iaitu hari sabtu ni. so, utk memudahkan kerja2 itu dilakukan brsama klong. dia dok ap hingga lah hari khamis.

dan di sini lah jiwa aku mengatakan aku amat amat memerlukan teman. aku tidak boleh hidup tanpa mu sayang. suara hilai tawa, tangis, gurau senda anak tidak kdengaran. walaupun along & mat gie ada tapi rumah ini tetap sunyi. aku perlukan teman bernama Na....rosnaria. rasa mcm lama plk nk tunggu hari khamis menjelma. nak balik cepat ke ap. nak jmp pok tengah dan adik na. yg penting nak jumpa dgn insan kesayangan aku...

ini hakikat yg aku kena terima. aku tidak blh hidup seorang diri. na sudah sebati dgn jiwa dan hidup aku...kami saling memerlukan. sdh trbukti...bila brjauhan gini mula la terasa kehilangan. dulu x de la rasa gini sangat. sekarang ni perasaan tu lain lah...dulu klu x de pun rasa kehilangan biasa je. tapi kini aku rasa rindu sangat pd isteri aku tu....

ntah lah, perasaan tu datang dgn sendiri. tak paksa..tak buat2 pun.....i love u na.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan