Selasa, 8 Mac 2011

Hujan

8.3.11
Hari ni rasa macam musim banjir plk..pepagi lagi hujan dah turun..tapi nasib baik pkl.8.30 tepat aku smp kt pejabat. kelmarin dan lewat 2 minit..hari ni awal sikit. tapi dalam kebasahan hujan lah. smp kt pejabat dgn kesejukan....sejak ayang aku x de kt umah, pengurusan rumah jadi kucar kacir sikit. x terurus....hai, mcm mana la nk hidup sorang diri. jiwa aku dah sebati dgn pengurusan ayang. tanpa dia aku tak blh hidup.

Hari ni ada gotong royong memeriksa aset utk dilupuskn dlm stor it kt blok D..blh thn jgk penatnya. nasib baik awie join jgk mbantu kitaorang. pkl 12 aku cabut ke SK PC, rutin harian aku..mengambil anak aku habis sekolah. aku dah pesan kt mat gie utk masak nasi dan hari ni aku beli lauk ratna.

Balik ptg tadi dalm hujan, nasib baik dah bawak siap2 baju hujan. x de lah kesejukan sangat. terus ke umah rashid, semalam baru dia datang ambik cpu dia. aku dah buat byk kali ok je. tiba2 semalam dia call kata x jadi. pening betul la cpu ni. ptg ni aku gi check tgk. meme suspect utama ialah hrd disk, aku cabut dan bawa balik hdisk utk repair & scandisk.

ooo kursus Manual Prosedur Kerja & Fail Meja...seronok la demo blh kursus 3 hari free. aku jgk yg tak dapat 1 hari pun lagi kursus....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan