Jumaat, 22 April 2011

mr com tak salah

23.04.2011 Sabtu
Dua hari bercuti rasa mcm sekejap je, 2 hari yg begitu suram...tapi sibuk dengan kerja2 mengemas rumah oleh ayang dan aku sibuk dengan membelek dan melembang balk flyers mr com yg tahun lepas. aku tambah sikit mberitahu PHOTOSTAT ADA DI SINI. dan terima kasih kepada anak2 aku yg suka sangat kalau bab tolong menolong ni. seronok plk tengok bersungguh2 anak2 nk bantu aku...banyak lagi rupanya flyers mr com yg belum aku edar. so, aku check balik dan ptg kelmarin aku bersama along dan pok tengah gi edar kt sekitar perumahan SBJ berdekatan TKJ nie. dgn bantuan anak2 aku ni skjap aje dah habis satu bah flyers yg kita orang bawak tadi.

Hari ni aku gi edar pintu ke pintu kat perumahan guru berdekatan ni je. yg penatnya ialah ada 6 blok..setiap blok ada 5 tingkat yg tidak ada lif...ini bermakna aku bersama anak2 aku yg dua orang ni, adik dok kt umah...kami kena 'jajak' setiap blok dan perlu ke tkt 1 hingga ke tkt 5 di setiap blok. bayangkan..betapa penatnya..sampai anak2 aku nmpk keletihan, tapi mereka seronok sebenarnya dapat jalan2 dgn aku...letih pun x pe. janji dia orang dapat tolong aku. terima kasih anak2 ku. i love u.


ayang dok sibuk mengemas...mbuang mana yg tak perlu kt bilik 3 kami...mana x kena dia buang. mana yg penting dia simpan balik...


psl mr com...tak pikir aku kena pikir. ini soal periuk nasi aku. khamis baru ni aku ada gi jumpa dgn en hamidi. thanks krn support aku. memang aku tak salah...mr com hanya bagi sebutharga apabila di minta. dan ia bergantung kepada pihak perolehan nak ambik dgn mr com atau orang lain. tup tup LO keluar atas nama mr com jugak. so aku kena settlekan lah....dok tgk2, mcm seman x puas hati je dgn aku. memandangkan dia bahagian bayaran, so semua pembayaran LO dia yg buat. itu yg dia tahu semua transaksi mr com.. tapi nk tuduh2 tak baik. aku hanya berserah pada Allah. kerana semuanya datang dan pergi dari dia...thanks u Allah.

*************


25.04.2011
H*F: Jxm**7 10*n s*#7x #eFl*lx 10en6*n lll*m: 7:10*lll 10*E*7 men:lllm*7: EeFse7x#xh*n. En7*h l*h lllen*E* 7:#*2 j*10: moo10y. F*s* 7*lll seles* 10*n F:m*s. 7eFl*lx mem:lll:Flll*n E*s*l mF com lllo7. :sh…llles:*n Ellll :s7eF: *lllx, 10:* n*mE*lll 10*h*6* s*n6*7 sellls 2 h*F: #*Fx n:. *lllx Exl*lll lllecew*lll*n 10:*. M**flll*n *#*n6 s*y*n6. *#6 7*lll m*mEx n*lll men:Ex 10:F: sen10:F:…*#6 mem*n6 s7Fess s*n6*7 #*Fx n:. J:w* *#*n6 7*lll 7en*n6. 10*n h*F: n: Exn f:lll:F*n m*s:h #eFcel*Fx l*6: 10en6*n l*y*n*n *y6 E*10* *#6. 10en6*n *y*n6 menj*10: *l*s*n 10*7*n6 #xl*n se#*6*: Eenye#*#ny*, *#6 7eF:m* 106n h*7: y6 #eF*7 llleF*n* 10 lll*l* *#6 memeFlxlll*n *y6. *y6 j*10: l*6x n: Exl*lll..moo10y je. N*lll s:*Elll*n lllej*2 lll7 xm*h Exn 10*h x 10e sem*n6*7…n*lll E*s*n6 *F:*l 7v..n*lll Eol:sh llle7*..h:10xE 7eF*s* 7*lll 7en*n6 sem*lll:n 7eFh:mE:7….
Y* *ll*h 7olon6 l*h h*m#*Mx :n:….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan