Selasa, 19 April 2011

umie sakit gigi

19 April 2011 - Selasa
  1. umie sakit gigi beberapa hari lepas, aku tgk dan check tgk. walaupun aku ni bkn doktor gigi, tapi blh la sikit2 tu. rupanya gigi geraham bongsu nk tumbuh, itu yg jadi sakit. letih semacam je. aku jadi x sedap hati selalu bila ayg jadi muram je. tapi ptg ni nampak mcm dah ok. siap mintak...
  2. nak tahu minta apa...dia mintak nk gi pasar malam hari ni. aku tak ikut aje...tanpa syak apa2. aku sampai umah dekat jam 6..bersiap2 maka pergi lah semua ke pdg tembak, lokasi pasar mlm tu...naik keta. sampai sana tgk, aik psr mlm x bukak lagi ke, lengang je. ops, alamak...salah hari lah. hari ni mana ada pasar malam. pasar malam kt sini hanya ada hari isnin dan rabu je. hari ni hari selasa. meme kelakar lah. apa lagi gi cari kedai lah nk makan gak.
  3. sampai kt kedai makan, hajat aku nk turun jgk..alamak, lupa plk naik keta tadi x pakai selipar, jadi tunggu la aku ber4 dlm keta...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan