Sabtu, 15 Januari 2011

Adik - AJIK

14 Januari 2011 - aku, ayang, adik na...mama dan pok jik. kami bertolak ke rumah tunang pok jik di kg tebing tembah. dgn satu hajat yg besar iaitu menetapkan hari pernikahan pok jik. bertolak dari machang jam 10 pagi sampai sana pkl 1 ptg melalui jalan kuala berang..

try pakai max power controller...enjin terasa pikapnya tapi dari segi jimat tak berapa lah. ntahlah, may be aku pecut laju sangat kot...100km..120km/j...aku pinjam yg nazman punya. dia jual kat aku rm100..harga asal rm199...

setelah dibincangkan maka setujulah tarikh 12 mac 2011, hari sabtu...cuti sekolah selama seminggu.,.sblm tu aku dah bincang dgn mama...dan ajik pun kata bajet dah cukup. aku harap2 sangat majlis ini akan berjalan dgn lancar. Ya Allah, Engkau permudahkan lah urusan perkahwinan adik aku ini. dia benar2 sudah berubah demi masa depan dia sendiri...

aku akan tolong mana yg patut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan