Khamis, 27 Januari 2011

menang peraduan TM

27.01.2011
pkl 12 mcm biasa lah aku gi ambik along kt skpc....smp umah tiba ada surat berdaftar kt aku. tgk2..dari tm ni. surat pulak ni. bukak2...rasa mcm x prcaya jgk ni. aku dapat netbook free dari TM. surat je bkn netbook lagi.

yg ini benar2 menyeronokkkan aku...
tapi....
majlis penyampaian hadiahnya...bkn kt kb ni..nun kat KL nun.dlm surat tu dah siap dgn date dan alamatnya...

09 Februari 2011 - Rabu
Bangunan Muzium TM
Jalan Raja Chulan.........

terus bukak google map...tgk peta..print satu letak sekali dgn surat tadi.
x sangka jgk peraduan yg aku sertai beberapa bulan lalu..menang. aku ada langgan tm streamyx. ada lah satu peraduan tu...saje try...tup2 dpt...

rezeki la tu...masalahnya nak pegi ke tak nak....tadi orang tm dah call, nak pegi ke tak..nak pegi berapa orang...aku jawab nak. 5 orang...aku..wife dan 3 orang anak....

kl tu jauh jgk eh...sejak beli keta ni x prnah lagi gi sejauh tu. tapi persoalannya...
bila lagi.....kena pikir dulu ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan