Khamis, 6 Januari 2011

kuli it

aku mula kerja kat hrpz2 ni brmula pd 29 Dis 2004...hingga la sekarang. dulu aku dgn mat aje yg ada. susah senang aku dgn dia lah..kemudian f32 datang. menyusul kemudian f44. kemudian f32 tambah sorang lagi. kemudian f41 datang...kmudian f32...kemudian f41 tambah sorang lagi apabila f41 asal naik f44. dtg plk f32...now di unit it ada 2 org f44, 2 org f41, 3 org f32 dan warga asal unit it....2 org ft17. maka timbul lah kata2 org luar...'unit it kn ramai staff, tp knp lambat take action aduan'....aku jwb sene jah. work load kerja kt spital ni banyak kerja ft17. aduan yg diterima sehari-harian byk kerja ft17. so, x kan f32 nk buat..tak kan f41 nak buat..tak kan f44 nak buat. so...lastly ft17 jgk yg kena buat. aku dgn mad...now bos ramai..ada f32..ada f41..ada f44...semua hnya tahu bagi arahan pd ft17...smp x dang nok buat hok mano satu. kdg2 naik bengong jgk mikir dgn aduan ni. ..bos ramai...anak buah 2 ore. tp ado jgk bos2 yg prihatin, g jgk yg buat keja ft17 ni...itu sy ucap terima kasih byk2.


so, now...ckp byk x guna. mad ada plan dia utk nak keluar dr hrpz ni. aku sedang mencari2 peluang kekosongan yg ada...aku seronok keja sini..kenal semua orang..semua network aku tahu. ado gapo2 sakit demam sene nk jmp dktor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan