Khamis, 27 Januari 2011

kunci pjbt & perhimpunan pagi

27.01.2011
hari ni sakit hati ada, suka hati ada, serabut perut pun ada...semua ada...

pagi2 lagi aku gi pjbt, ada perhimpunan pagi hari ni kt kolej. sampai2 pjbt, kunci plk pintu dpn. 7.40 doh aku sapa tadi. knik g usm plk doh. tunggu zahari...lambat jgk. tepon pn za, kato gi ambik kt admin. baru blh bukak...7.57 baru sampai kolej. ore nk start doh majlis...kalut ribut sungguh kijoan gini.

pah tu time lagu 1malaysia, fadli kato lagu 1malaysia. aku susun la lirik 1malaysia. time nyanyi, lagu gagasan 1malaysia. trengkokeng sungguh. 2 doh sakit hati pagi ni..sero nok EL jah hari.

pah abih semua....ado plk tok puas hati ko aku...'natang malik'..sero kejut jgk, tgamok kato aku gitu. 3 doh pagi ni...


x dok mood nk wak kijo hari ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan